Dsa ya benim 22 haftadan bu yana kasilmalarim var nst de sancim cikiyor kanamam vardi birde ama bebekle alakali degilmis doktorumda verdi bugun basladim tansiyonla alakali bise yaomadi ama cok bas agrisi yapti. Bugunde ilac sanki daha fazla kasilmama sebep oldu anlamadim