Esra_benzek bu değer hamile olduğunuzu gösterir. Bebeğin kesesi ve kalp atışını duyana kadar hepimiz için asla net bir şey yoktu. Eğer iki gün sonra bu değer en az iki katı çıkarsa kimyasal gebelik olmadığını öğrenmiş olacaksınız. Sonra keseyi bekleyeceksiniz sonra kalp atışını duymayı. Ve bence bu süreçlerin hepsi hamileliğe dair süreçler ve eşiniz ile birlikte yaşamalısınız. Allah esirgesin kimyasal gebelikse dahi bunu eşinizde bilmeli ve sizinle dayanışmalı. Sağlıklı ise de ki umarım öyle olacaktır, o zamanda bu heyecanları birlikte yaşamak çok keyifli. Ben idrar testi yaptığım gün kan testide yaptırıp eşime akşamına minik bir sürpriz ile söylemiştim. Ve doktorumun bana anlattığı bu ihtimalleri de anlatmıştım. O gündem bu güne tüm doktor kontrollerine birlikte gidiyoruz. Bence iyisi ile kötüsü ile süreçi birlikte yaşamak çok önemli.