Happynrbn ayni haftada yasadim hareketlerinde azalma vardi karnima vuruyodum hafifce hareket etmesini sagliyodum ama tepki vermiyodu oturdum agladim bisey mi oldu diye tam saglik ocagina gitmeye karar verdim sukur tepki verdi doktoruma sordum hareketleri 10 nun ustundeyse normal dedi normalmis zaten bu haftalarda