uday Sebla55 evet felaket sızlıyor hele bnm ev buz gibi gece wc ye felan kalktığımda sanki birisi bıçakla uçlarını kesiyor sanarsin öyle agrio utanmasam aglicam resmen
Sebla55 uday aynı yaa acaba normalmı bu haftalarda ters bıse olmasnda gebelıgın normal seyıyse razıyım
uday Sebla55 bence normal artık bebiş büyüyor nefes almak o yüzden zorlaşıyor çarpıntı felan göğüslerde sütlendigi için çok ağrıyor normal dışı birşey olsa doktora söylediğimde söyler di
uday Sebla55 tam tersi bnmde sağ göğsüm öldürüyo beni ama suda var ben sağ taraftan yağ bezesi yüzünden amaliyat olmuştum ve tekrar oluştu
Pcdshn Bol su iç.. Hamurişi yeme.. Karnın çok dolu olduğu zaman daha çok çarpıyo, takip et görürsün.. Çok fazla oturma, az soluna sağına uzan.. Ben öyle çözdüm.. Kan eksikliği de yapıyomuş ama benim sebep o değildi.. Çok yiyomuşum 😂😂😂😌😌😌🙄🙄🙄
cansuece Benim çok oldu bayılacak gibi hissediyordum baş ağrısı giriyordu ellerim titremeye başlıyordu .kalbim çok hızlı atıyordu.tansiyon oynuyor galiba diye düşündüm.strestende oluyordur.şuan 31haftalığım iki haftadır daha olmadı.