LeylaCan Kızlar dua edin sancım yok nişanım gelmişti 2 cm açılmam vardı bugun kontrolde 4 cm olmuş doğumhaneye aldılar. Lütfen dua edin 🤲🏼
Esma_davut LeylaCan Allah yardımcın olsun canım kolayca doğurmayı nasip etsin inşallah bizlere de duâ et 🤲
35ebruada LeylaCan Allah yardımcın olsun bi avazda kucağına al inşallah şimdiden gözün aydınnn büyük gün gelmiş ne mutlu sana ☺️💐
Misskokulumm LeylaCan ay kuzum benim Allah bir sancıda kurtarsın çok kolay bir doğum olsun inşallah dualarım seninle😘😘🤲🤲
LeylaCan Misskokulumm bebegineasikanne Linatosun Defneninannesi16 Esma_davut Monna Tazeannebaba Esra85 Esra3345 Linatosun Anneyimki 35ebruada Kızlar normal doğumla geldi miniğim şükürler olsun 🥰
Tazeannebaba Rabbim tez zamanda güzel haberlerini versin sana bizede haber ver mutlaka rabbim yardimcim olsun
LeylaCan Linatosun suyumu patlattılar lavman yapıldı nst bağlıyım şuan sancı bekliyorum. İnşallah gelirde suniye gerek kalmaz
Linatosun LeylaCan Böyle duyunca sanki ben doguruyorum gni empatiye kapılıyorum.allah yardımcın olsun
35ebruada LeylaCan Ay ne kadar güzel Allahım size bağışlasın musmutluuuu günleriniz olsun gözünüz aydınnnnn ❣️💐💐💐💐