Seda1410
Merhabalar.Çalılıyorum 37.haftada Doğum iznine ayrıldım.Tahmini Doğum tarihim 27.10.2019 olarak girildi.Fakat şuan 40+2 günlüğüm.Tahmini Doğum zamanım gecikti.Doğum öncesi birdaha bu sebepten dolayı tekrardan rapor almam gerekiyormu.Bu konuda Bilgisi olan varmı?