FulYasin01 Mervekara Bende hiç bir belirti yoktu adetime 5 gün vardı gördüğüm bir rüya sonucu yaptım veeee sonuç pozitiffff😍😍😍😍
Haticekckylmz Mervekara adetime 1hafta vardi suphelendim idrar etsi yaptim cikti 3gun sonra kan verdim ondaa cikti😊 suphelenmemdeki sebep kasiklarimin agrimasi oncesinde 2dusugum oldu onlardada boyle olmustu bide uyku kafami kaldiramiyordum 🙈🤗
DilekAydemre Mervekara benimde son adet tarihinden 10 gün sonra göğüslerimde aşırı hassasiyet olmuştu. Adet günüme 5 gün kala hassasiyet üzerine şüphelenip tahlil yapmıştım pozitifti . Adet günümde yine adet sancısı çektim tabi gebelik oluşmasına rağmen ☺
Esilamm Canım ben adetime 3 gün kala test yaptım pozitif çıktı şimdi 17 haftalık hamileyim. Benim mide bulantıları hissettirmişti
Mervekara Haticekckylmz bende 1 ay önce Rahim flmi çektirdim yumurtlama zamanınıda takip ettik bi kaç gündür sol kasığım ağrıyo akıntılarım çoğaldı başım ağrıyo yorgunluk var inşallah hamileyimdir ama psikolojiktir diye de çok korkuyorum 😞
FulYasin01 Mervekara Çıktı ama o kadar silikti ki resmen teste yapıştım çizgiyi öyle gördüm, teşekkür ederim canım 😊😊😊
Semakrkmz Mervekara rahim filminden sonra genellikle hamile kalan çok oluyo ama çoğuda düşükle sonuçlanıyo canım inşallah hamilesindir Dikkat et kendine kaç gün var adetine
Sevgiii Bende aşırı baş dönmesi oluyodu ve normalde pek yemeyen biriydim iştahım açılmıştı adetim gecikmeden önce bu belirtiler vardı adetimde 2 gün geçince kan testi yaptrdm çünkü şüpeleniyodm sonuç pozitif cıktı 🤗
Haticekckylmz Nunay onu suan hatirlamiyorum enken gittigim icin dusuktu onu biliyorum 3gun sonra gittigimde binlere falan cikmisti
Mervekara Semakrkmz 4 gün var ama değişiyo adetim üç ay öncesine kadar 28 günde bir hiç şaşmaz dı 3 aydır üç gün iki gün gecikiyo
Semakrkmz Mervekara benimde ilk belirtim kasık ağrımdı sol kasığımda batma oluyodu ağrı oluyodu her ay kendimde belirti arardım ama daha önce hiç yaşamadığın bişeyi yaşadığını farkediyosun erken gebelik testide yapabilirsin canım 😘
Sisi Bende hep tek tarafli kasik batmasi baş agrisi ve arada ates basmasi oluyodu. Birde goguslerim hassaslasmisti canim ben hemen anladim cunku adet oncesi boyle belirtilerim hic olmazdi.
Mervekara Sisi benimkilerde şuan acıyo kasık ağrısıda oluyo ara ara ama psikolojik olmasından korkuyorum inşallah hamileyimdir bende🙏
Semakrkmz Mervekara normal gebelik testi çıkmaz erken olduğu için ama erken gebelik testleri 20 tl civarındaydı sanırım tam bilmiyorum eşim aldığı için ama sonuç kesin çıkıyo canım
Aysenurtsr Ben de asiri yorgunluk ve uyku yapmisti. Birde goguslerimde cok aci hissi vardi. Ama adetimden 8 gun gectikten sonra test yapip ogrenmistim ben 🤗 Hamile degilimdir diye dusunuyordum 😄
Oykuakbalikk Merhaba benim 8 gün önceden idrar da coook silik çıkmıştı. Aksamına kan testi yaptım ve 1bucuk haftalık hamileydim🤗 Kasık agrım vardı ama ben adet agrısı sanıyordum birden test aldım yaptım sonuç pozitif
Mervekara Oykuakbalikk erken gebelik testi mi almıştınız bnde merak ediyorum erken çıkmaz diye almamıştım
Oykuakbalikk Mervekara Eczaneden alınan 5tlik testlerle yaptım ve ben 5gün önce kan testi yaptırmıştım sonuç negatifti. Ama yani böyle sanki hamileymisim gibi hissediyordum☺