Happymumsyy boşver milletin çenesi hiçbir zaman kapanmıyor çok çıksak doğurcak gibi olmuşsun derler çıkmasa ay hiç karnın yok derler afedersiniz gerizekalı bir toplum da yaşıyoruz çünkü bırak tatlım çıkmasın emin ol daha iyi o kadar büyük karın insan gece uyuyamıyor rahat edemiyor son ay insan patlamaya hazır bomba gibi oluyor zaten karnın ne kadar büyürse o kadar çok çatlak da olur geçen gün arkadaşım gelmiş diyor ki ne kadar olmuş bebek diye 1700 gram olmuş dedim ayy biraz küçük olcak galiba dedi niye seninki 30. Haftada 3 kilo muydu 5 kilo mu doğurdun dedim daha bozuldu gitti yani insanın sinirlerini bozmaya bayılıyorlar