Seda1410 Merhabalar.37. Haftada Doğum iznine ayrılmıştım.Tahmini Doğum tarihim 27.10.2019 olarak girildi.Şuan 40+2 günlüğüm şuan tahmini doğum zamanım geçmiş oldu.Peki yeniden Doğum öncesi için rapor verilmesi gerekiyormu bi bilgisi olan varmı?