Ucfjvukvfk
Canım şimdi yorumları okudumda biraz, biz hiç birimiz doktor değiliz sonucta en iyi tedavi yöntemini doktorun söyler sana , sonuçta o senin takibini yapıyor herşeyini o biliyor , ordan burdan okuduğun şeylerle hareket etme derim , kendini terlet falan denilmiş ama vücudun fazla ısınması kan akışını hizlandirir rahim ve plesantada kan miktarı azalır vücudu soğutmak için bu tarz ayrıntılı ve önemli şeyler var hamilelikte o yüzden bu kadar çok yazdım doktora git diye hamilelikte çok önemli böyle şeyler umarım iyi olursun biran önce 🙏🙏