Cicegiburnundamom soru mantıksız ve saçma gelmiş olabilir herkese . yalan söylemicem bana da komik geldi ama muhakkak bu kadar hassas olmanızın bir nedeni vardır daha önce çocuk kaybetmiş olmanız gibi. Haklısınız korkmakta. Ama size tavsiyem birqz rahat olmayı deneyin. Sizin için söylüyorum ne kadar kasmazsak o kadar rahat geçirebiliriz bu süreci. Sürekli kendinizi de dinlemeyin bence yani biraz sakin kalmakta fayda var herşey için. Siz gönlünüzü ferah tutun ki hamileliğin tadını çıkarabilesiniz. Sevgilerle