Betooos ahh canım sen de bendensin 🤦🏻♀️ Gün kurusu,hoşaf hiçbir şey fayda etmedi günlük bol su içen yediğime dikkat eden biriyim ona rağmen oldu ilk haftalarda olurmuş.Doktorum şurup verdi duphalac onu kullandım öyle ki şurup bile hemen tesir etmedi 4-5 gün sonra anca fayda etti ki kabız olduğum için kilo artışımda oldu çok dikkat sen de. Eğer doğal yollarla geçiremiyorsan çok uğraşma doktoruna söyle şurup yazsın çünkü hem şişliğin oluyor rahatsız oluyorsun hem de psikolojik olarak etkileniyorsun yani ben etkilendim 🤷🏻♀️ Rabbim tez zamanda şifa versin inşallah şimdi geçti daha çok dikkat ediyorum gün kurusunu eksik etmiyorum mutfağa her gelip gitmede yiyorum sen de öyle yap, sağlıcakla inşallah 🤲🏻☺️