Bahar4730 Merhaba kızlar 29+6 haftalık hamileyim ve hala biberon konusunda karar veremiyorum avent ve mamajo arasında gidip geliyorum aventin fiyat artışı beni çok sinir etti 😁 mamajo markada bu ara çok ilgi görüyor ikisininde anti kolik özelliği var ?
Mehtaponur Bahar4730 Badevehande Bildigim kadariyla ters cevirdigin zaman hic damlamamasi gerekiyormus bebek kendi cekme gucuyle emmesi lazimmis
TugceYurduseven06_ Bahar4730 canım bende lansınoh aldım. Hemsıreyım hastalarımada onu onerıyrdum. Cam saglıktır. Kolık olması acısından yapabılecek bırsey yok bıberon falan hıkaye yanı
ikiprensesannesiii Cam biberonda marka fark etmiyor. Ben A101 den aldım şahsen. Bir tane de chicconun aldım plastik yenidoğan
Badevehande Cam olsun ağzında yeni doğana uyumlu olsun marka fark etmez önemli olan akış hızı .bebeğin boğulmaması için ve mamaya alışmaması anneninde sütünü emsin diye yavaş akması gerekir. Aksi takdirde meme reddi yaşanır
ikiprensesannesiii Mavis222 anne göğsüne yakınlık açısından önemli olan şey meme ucu. Biberon markası ne olursa olsun memesi değiştirilir