Ozzy yok yavrum ben ilk gebeliğimde normal kontrola gitmiştim sancılarımın en düşüğü 90 üstüydü ama vallahi ben birşey hissetmiyordum 🤣🤣🤣🤣 apar topar sezeryanla doğuma alınmıştım. Çok ağrın varsa doktoruna görün. Sancı da olabilir. Başka bir vitamin eksikliğinden de olabilir.