CerenD-28
Kızlar hamile olduğumu öğrendiğimden beri bugün 6 hafta 4 gün oldu Regli olacak gibi kasık ağrım vardı Ama şimdi yok myom var dedi bi de doktor bebeğin yerleşmesine engel olmaz demi kanama filan da olmadı çok şükür Alt bölge de Sadece kese içi kanama varmış progestan verdi bir de folik asit