hulyafatmadmr merhaba benim de 5+1 de sarı akıntım oldu, bir kaç gün sürdü. Doktoruma sordum bana adet sancın gibi bir sancı yoksa korkma dedi. Perşembe randevumuz var belki enfeksiyon ya da mantar olabilir değerlendireceğiz. Ama korkmana gerek yok bildiğim kadarıyla bazı hamileliklerde görülüyormuş