sumbul7777 Anne6161amine yok kuzum 41 haftaya kadar bekletiyorlar sonrasında çocuğun kakasını yapma ihtimali falan var
Anneyimki sumbul7777 bnmdw 40+2 yarın suni ile başlatılcak. Bende beklemek istiyorum ama doktorum cok pimpirikli istemio. Halbuki klap atışı güzel bebegin. Sancım yok açılmam yok kanala inmemiş nedendir bu acele anlamıorm
Anne6161amine sumbul7777 hadi ya ben 40 haftada alıyorlar gelmese diye biliyordum ilk gebeliğim gelen giden yok bizde de sBırszdk şimdi bir hafta daha eklendi :)
aysgl_ 40+2 bizde🤭 Eylül de geldi geçti bebiş gelmek bilmiyooo ne zaman gelecek, gelecek mi ondan da şüpheliyim artıkk 😣
aysgl_ Sevda48 evet yaa Allah hayırlısını versin. Doktor müdahalesine gerek kalmadan kendiliğinden sağlıkla gelselerdi🙏
aysgl_ Anneyimki aynıyız seninle canım. Suni ile sonuç ne olacak haberdar eder misin beni de? İnşallah güzel sonuçlar alırsın sağlıklıca kurtulursunuz🙏 Benim doktor herşey yolunda olduğu sürece 41e kadar bekliycez dedi bekliyoruz bakalım