Mayisannesi benimde ilkinde hiç bir belirti hiç bir sorun olmamıştı ama bu sefer benimde sorunlu geçiyor ilkinde yaşamadığım herşeyi yaşıyorum ben şuan 10 haftalığım 3-4 gündür kesildi ama dr progestana devam dedi kese etrafında kanama vardı kahverengi akıntım vardı bir defada pembe kanamam olmuştu ama içim hep rahattı haftaya tekrar kontrolüm var bakalım ne diyecek