lawyermom1 Herkese merhaba, Hangi anne adaylarımız hala işe devam ediyor kaç haftalıksınız kaçıncı haftaya kadar çalışmayı düşünüyorsunuz sanki ağırlaşmaya başladıkça çalışmak daha zor olmaya başladı değil mi 🤔
busraaammm lawyermom1 ben ediyorum 👋🏻 28 haftam dün bitti ... evet ağırlaşıyor insan artık eskisi gibi çalışası gelmiyor 😖
Gizemabc lawyermom1 merhaba, 27+6 haftalık hamileyim. Öğretmenim. Okulum 3 katlı. Merdivenler hem spor yapmamı sağlıyor hem beni bitiriyor😅 Zorlandığım oluyor; ama sağlığım elverirse inşallah 37.haftaya kadar çalışmayı planlıyorum.
zcolak lawyermom1 29+5 olduk bugün itibariyle :)) Öyle bir ağırlaşma daha söz konusu değil 37 ye kadar çalışmayı düşünüyordum ama iş yerimde maddi durumlar kötüye gitmeye başladı 2 aydır maaş ödemesi yapamıyorlar boş yere geliyorum gibi hissediyorum. O yüzden tam 32 de alacağım raporumu.
Mervesila35 Bende 28 haftalık oldum 32 de alcam raporumu allah izin verirse yatcam evde çocuuuuum yorgunluktan doğmucak 😅😂😂😂
Hazalk Benim 36. Haftam şuanda haftaya ayrilcam insallah cok zorluyor beni artik ağırlaştım iyice ama sonrasi icin dayaniyorum mecburen ☺️
Melie 33+6 yım çalışmaya devam ediyorum, öğretmenim hergün dersim olmuyor o yüzden zorlanmıyorum, inşallah 37 ye kadar çalışmayı planlıyorum
Gizeminik Off ben daha başındayım 13 hafta🤦🏼♀️ Daha çok var nasıl zor geliyor çalışmak.. uykum var sürekli😊 Allah yardımcımız olsun hepimizin💕