Mervekara95 o zamanlarda çok normal ağrılar canım. Ağlatarak işten eve kendimi zor attığım günleri biliyorum. Herhalde vücut alışmaya ona yer açmaya çalışıyor🤷♀️ 6. Ayımızdayız ama hala ara ara dönemlerde bebek büyüdükçe agrılar oluyor🥰 Sıkıntı yapma hiçbir zaman kendine kanaman vs olmadıkça ayaklarını uzat ve dinlen ❤️❤️