Melegimveben Aymina üst üste hapşırıp öksürüyordum geçen hafta canım 4-5 gün böyle sürdü doktora gittim ateşin çıkarsa minoset iç dedi öksürüğüm için bal ve tereyağını karıştırdım sürekli yiyorum öksürüğüm baya gitti bebiştede bi sıkıntı yok çok şükür🙏🏻
Ozdry Aymina cNim ben de iki hafta ust uste oksurmekten Artik bogulcak gibi oluyodum ozellikle geceleri. Bide oksururken kasiklarima siddetli bi agri saplaniyodu ben de cok korkuyodum ama cok sukur bisey olmadi gecti ilac kullandim. Ama aksatma mutlaka doktora git
Saadet27 Aymina valla CNm doktora sordum kaç haftalık die bi dur zaten zor gördük dedi yarın gidicem yine kontrole benimki biraz sorumlu gebelik sanırım o zaman öğrenirim inşallah 🙏🏽
Aymina Sagolun kızlar inşallah bende sorunsuz bir şekilde atlatırım haftaya pazartesi radevum var ozamana kadar bal,süt,zencefil idare edecem