Yslvi Merhaba ben 30. Haftadayım doktorumdan bu zamana kadar memnundum ama dün kontrolüm vardı tavırları hiç hoşuma gitmedi zaten hastaneden de memnun değilim hiç hastane ve doktor değiştirmeye de cesaret edemiyorum ilerlediği için haftam sizce bu saatten sonra doktor değiştirmek mantıklımı
Fatomaro Yslvi bence mantıklı sonuçta istemediğiniz bir yerde Doğum yapacaksınız en kısa zamanda değiştirmenizi tavsiye ederim ablam Doğuma bir hafta kala değiştirmişti ☺️
Deletedmom124 Yslvi daha zamanın var canım ben 4 5 doktor değiştirdim tam da doğumdan bir hafta önce sonunda bulup doğurdum değiştirilebilir tabiki de
2354 Yslvi evet canım değiştir daha baya var doğumuna yine. Bende senin gibiyim son zamanlarda doktor başından salar gibi davranıyor gibime geliyor ama benim 1 ay kaldı artık dün perinayolojiye gittim zar zor kabul ettiler muayeneyi bile, olursa doğumu orada istiyorum inşallah
elifzeynebinannesi Yslvi ben 31. Haftada degistirdim, hatta 33. Haftada yine degistirdim, simdi memnunum, dogum aninda dokorumuza guvenmemiz, iliskimizin iyi olmasi onemli, rahat olabilecegimiz doktoru secmeliyiz bence, memnun degilsen degistirebilirsin..
Elifylcnlr Bir ay önceki kont de benim de doktorum bana çok suratlı gelmişti annemle gitmiştim hatta kontrol e ve doktorunu değiştir dedi annem bana sanki muhatap olmak istemez gibi bu ne dedi ama ben değişmedim herkes her zaman aynı psikoloji de olmaz vardır bir sıkıntısı diye düşündüm iyiki de değişmemişim sonraki kont gayet iyiydi şimdi her hafta görüşüyoruz.sizinki de bu tarz bir durumsa bu zamandan sonra bence değişmeyin tabi karar yine sizin 🙏
Yslvi Elifylcnlr Aslında tam olarak öyle değil uygulamada doktorumla ilgili bi kaç olumsuz eleştiri okudum örneğin bebekte veya annede bi problem olursa söylemiyo fazla rahat davranıyo gibi benimde içime kuşku düştü acaba bende de öyle bişey var mı diye aynı hastanede başka bi doktora aldım o ay ki muayenemi bi de başkası görsün diye düşündüm bi durum varmıdır diye başka doktora muayene olunca içim rahatladı normalde memnundum doktordan haftaiçi de bağırsak enfeksiyonu geçirdim bebekte bi sıkıntı varmıdır diye kendisine görünmek istedim sistemden benim başka doktora muayene olduğumu görmüş bi tiripler odaya almamaya çalışmalar sekreterinde bende kendisiyle görüştüm tatmin olmadı beyfendi beni parayla tehdit etti tekrar muayene parası mı ödemek istiyorsun bana görünmek için dedi bende normalde ödediğimden 50 lira daha fazla ödeyerek muayene oldum o anki gafletle şimdi onada pişmanım zaten keşke çekip gitseydim çok moralim bozuldu ve napacağim konusunda kafam karıştı
ekimannesi59 Bende haftaya dogum yapacagim cok ikilemde kaldim degistirip degistirmemek konusunda. Doktorum hekim olarak iyi ama bana da asiri soguk geliyor yaninda cok tedirgin oluyorum. Artik Allaha biraktim yapacak bise yok bu saatten sonra doktor bulamam. Ona guvenmekten baska carem yok :(
Yslvi elifzeynebinannesi öyele tabi ki biz öyle düşünüyoruz en azından ama doktorlar öyle düşünmüyorlar olayı hemen egoya çeviriyolar ilgilenmiyolar son zamanlarda gelen hastalarla değişikler ama sorsan hepsi profesyoneller
Zuhal_19 Yslvi bende aynı, durumdayım 30. Haftadyim doktor değiştiricem ama çok kararsizim doktor hastane konusunda bakalım neolacak
Crnglcn Yslvi ben 36. Haftamda degistirdim. Suan 38. Haftamdayim iki kez muayne oldum simdi bu doktorada hastaneyede alistim