Gizemabc eger tanidiginiz varsa muamele eminim iyi olur. Ama ne ebesi ne doktoru afedersiniz ama size insan gibi davranmiyorlar. Koridorda kan tahlilimi yapmislardi hatırlamak bile istemiyorum o gunu. Doktor bana biseyin yok diyip eve yolladi ertesi gun dusuk yaptim. Allahin takdiri ama ihmal de oldugunu dusunuyorum