😀 aşermek fizyolojik bir durum değil tamamen psikolojiktir. Araştırmalar bunu kanıtlıyor. Özellikle eşinden ilgi bekleyen ve ya hamileliğinde yeteri kadar ilgi göremeyeceği korkusu yaşayan anne adaylarında daha fazla yaşanılan bir durum ! Rahat olun!!!