DiplomaliEvHanimi canim 2 3 gun gecikmis evet ve insan kendisini cok daha iyi bilir. Adet gunlerini takip etmek cok onemli ve hic sasmiyorsa bugune kdr ne bileyim insallah vardir ama elbette kan testinde cikmama sebebi gec dollenmedir. 4ekimde bi erken gebelik testi yapmalisin bence. 3gun nasil sabrediceksin bilemiyorum :)
Bu arada vallahi enerjinize hayran kaldim neredeyse her gunu degerlendirmissiniz masallah :))) 💐