iremanne ikinci trimester diş tedavisi yapılabiliyor. Kadın doğum doktorunuzdan izin verdiğine dair bir yazı almanız lazım. Benimde kaplamam düşmüştü, ilk aylar uyuşturmadan geçici bir dolgu yaptı dişçim öyle idare ettim, 3 ay geçince tedavisini yaptı. Kadın doğum Doktorum diş ağrısı ve sebebiyet verebileceği enfeksiyonun daha zararlı olduğunu söyleyip ikinci trimesterda yaptır demişti. Ama ilk 3 ay ve son 3 ay çok sıkıntılı bir durum yoksa izin vermiyorlar.