tde_kubra 3 mm di ilk gittiğim de hemen serklaj dediler serklajdan sonra 5 hafta geçti ağrım oldu kaşığım da doktor tekrar kontrol ettim 1 mm düşmüş dedi Doğum başladığını söyleyerek yatış yaptılar gittiğim hastane de yenidoğan yoğun bakımı olmadığından serklaj atıldığı hastaneye yönlendirdiler Ambulansla dikişi atan doktor geldi detaylı kontrol etti dikişlerin sağlam nasıl böyle bi teşhis koyabiliyorlar dedi her ihtimale karşı yatış verdiler o sırada tahliller yapıldı kanda enfeksiyon çıktı serum fitil derken enfeksiyonum geçti taburcu oldum