SalihaSomuncu5 Kullanan var mı?? Memnun mu?? Bebegime dün bir kez verdim sabaha kadar durmadi gazi vardi migdesi agzindaydi resmen kuzumun. Zorla uyudu saat sabah 7de . kurufasulye yemistim bndede asiri gaz yaoti ondn da olblir mi
Sebogelin SalihaSomuncu5 bebevita hakkında hiç iyi şeyler duymadım ben, başka markalara bak derim. Bu kadar söyle ti varken kullanılacak gibi değil
122848569 SalihaSomuncu5 bende gördüm fiyat olarak uygun ama yani uygun olmasınında bi sebebi vardır die düşünüyorum mama yetiştirmekte zorlansamda asla tercih etmedim