fundaguner
Aynı durumdayım hiç ilaç kullanmadım bitki çayı da içmedim normal devam ettim deli gibi burun akıntım var Bi başladığımda 5 kere hapsuruyorum ama bu sabah biraz daha iyiyim ilaçların zarardan başka bir şeyini görmedim bol bol su için ilik su icin