ozge_asel Sumeyye5821 38+1 olduk biz de, aynen her sanci oldugunda bir heyecan basio ama daha bir sey yok 😬
Susam05 Ozzy başladı sanırım sancım🤷🏼♀️ 4 de randevum var ama eğer doğruysa aynı yukarıdaki arkadaşın yazdığı gibi bi şey. Adet olacağımız zaman bazen sökmeye çalışınca kasık ağrısı olur ya aynı onun gibi bi şey. Belden vuruyor
alew 38+2 oldum bende... Hala ağrım sancım yok. Sadece biraz yürüyünce kasıklarımda baskı hissediyorum. Yarın nst kontrolüm var. Doktorum korkunu yenemezden sezeryan için gün verecek.
Ozzy Susam05 işte benim belimde hiç bir ağrım yok illa belden mi vuruyor bu yani herkeste aynı mı kasıklarım bacak aralarım hatta bacaklarımda bile ağrı var ama belimde yok🙈
Defnes Bende 38+1 her kasık ağrısını sancı sanıyorum cuma sezeryan olucam ama keşke bugün kendisi gelse tarih çok güzel 01.10.2019😍
Susam05 Ozzy benimde sürekli belden vuran tarzda değil canım arar ara belden geliyor ama doktora bir sorayım gittiğimde. Ama bence daha şiddetlenmediği için hissetmiyor da olabiliriz
Sumeyye5821 Tudya ay hadi bakalım kim doğum yapıcak önce çok merak ediyorum 🤗 burayı takipte kalalım doğum yapan bence buraya yazsın 😍
Sumeyye5821 Gittim hastane ye bizimkinden tık yok ne açılma ne birşey herhalde gelmeyi düşünmüyo yalancı sancılar la kandrp duruyo 😐