Leylzerya Minik_mucizem_efem iyisiymiş ben normal yapacağım Allah’ın izniyle bakalım siz nasıl yapacaksınız🤔
Leylzerya Lalemm86 neden o kadar uzağı tercih ettiniz burda da cok iyi doktorlar var hem senin içinde daha iyi olur 🤔
Yoncagul Atakentteyim .33 haftalık oğlum...bağcılarda Yaman cerrah tıp merkezinde Eray balcana gidiyorum..
Lalemm86 Leylzerya amin cnm işte ilk Doğumuzda ben onda yaptım çok güzel normal Doğum yaptırıyor başka doktora devam edemedim
Leylzerya Lalemm86 evet ya o da cok önemli direk sezeryane alanlar var bende normal düşünüyorum bi sıkıntı olmazsa😊
Lalemm86 Yani kime soruyosam hemen seZeryan ya kordon dolandı ya bebek gelişimi durdu artık kime inanacağız kafam karışıyor
Leylzerya Lalemm86 evet sorma geçen kuzenim dogum yaptı bekliyoruz o da sezeryan dı ama ameliyathanenin önünü görmen lazım yok böyle birsey kasap gibi ben sezeryandam korkuyorum cok zor😞😞
Leylzerya Merve_osman ben hastane 34 de gidiyorum eski ismiyle Tekden sevtap hanım var cok şyi bi doktor memnunum.