Ceyda51 Kızlar bu haftada 50 li 60 lı 70 lı sancıları çıkıp normal zamanda doğum yapan var mı çok korkuyorum daha çok erken 😔
zisanokcu Ceyda51 benim o haftalarda 80- 100 lerde sancılarım görülmüştü. Doktorum serum verdi ve 10 gün süre ile kullanacağım Adalat Crone adlı bir ilaç verdi. Bol bol istirahat edip, sıvı tüket dedi. Çok şükür 39. haftadayız şimdi. Hiç korkma 🌺
Desent Ceyda51 ben varım☺️ 38+3 deyim. 20 li haftalardan beri sancım çıkıyor 90 sancıyı görüyorum hemde her nst de ama hala doğurmadım. Hatta şuan adaçayı içiyorum açılmam artsın diye dün itibariyle 3 cm di
Sevilypc Ceyda51 canım 31haftalıkken aynı sancı bende de çıktı 3 gün hastanede yattım. Evde de yatıyorum bol bol şuan 33+4 haftalık oldum doktorum 36 ya kadar tutabilirsek çok iyi olacak dedi inşallah öyle olur. Sende dinlen bol bol kuzum rabbim yardımcımız olsun 🤲🤲
Cemreee Benim de dun kontrolde bir tane 40ta sancim cikti doktorum asagiya baski da var dinlen dedi ama dunden veri agrilar giriyor cok endiseliyim bn de 34+3. 2 3 hafta daha bekler mi acaba cok moralim bozuk
Ceyda51 zisanokcu inşallah sizin gibi durdurabilirler benimkileri de hiç durmucak gibiler çok korkuyorum
Ceyda51 Sevilypc benim de 31 de birkere durduruldu şimdi yine başladı ama bunsefer daha şiddetli ve sık inşallah durdurabilirler bu sefer de 😔
Sevilypc Ceyda51 evde ilaç kullanmıyo musun kuzum. Benimde sürekli karnım sertleşip kasılıyo ama kanama ve suyum gelmediği sürece panik yapmamaya çalışıyorum
Hurit Canım bence kafana takma kafana takarsan vücudunu buna hazirlarsin 34+3 olmuşsun Allahin izniyle dogsada kuveze almama durumu bile olur hemen toplar kendini sen yat dinlen elinden geldiğince yorma kendini .