Kızlar merhaba 15 haftalik hamileyım dün temizlik yaptım sanirim fazla abarttım ve cok yoruldum tabi. Sabah kalktigimdan beri karnımda ağrı var sancı gibi. Yarına doktora gidecegım ama dayanamadım yazayım dedim. Boyle durumlarda oluyor mu normal mi bilgisi olan? 😔😔