CerenAkbulut valla bu benim vucudumla alakali bir durum morallik birsey yok herkes ayni olcak diyede bir durum yok eminim herkes bunun farkinda ben devlette kotu muamele gordum falan demedim ki sanci surecimde en az ozel bir hastane kadar hemsirelerim falan ilgili motive edici insani sakinlestiren moral veren insanlardi Allah razi olsun. Eger kendimle alakali boyle bir durum olmasaydi normal dusunseydim gene devlet hastanesine ilk dogumumu yaptigim yere giderdim