ozson Kızlar yarın ben de Doğuma giriyorum büyük gün geldi hepinizden dua bekliyorum Rabbim hepinizin gönlüne göre versin 💕
begrich ozson Allah yardımcın olsun canım🤲🏻 İnşallah sen ve bebeğin sağlıklı mutlu günler görürsünüz 🎈🥰
Senayerva ozson Sağ salim gir çıkın Allah'ın izniyle inşAllah normalde benim bebeğimde 1 ekimde doğucaktı ama sancılar durmayınca geçtiğimiz perşembe girdim sezeryana bugün 6. Günümüz hiç korkulacak birşeyi yok ameliyatın sakın korkma
wishoflove ozson Allah yardımcıniz olsun sağlıkla kavusun❤❤ cuma da sıra bizde. çok şükür bugünleri gösteren rabbime🤗 doğumlarımız da sağlıkla gerçekleşsin ınsallah. sevgiler 🤩