Roje Kizlar bugün 11 haftalık olduk bütün belirtilerim bitti doktor kontrolüm cuma çok korkuyorum acaba yarın sağlık ocağına gitsem kalp atışını dinletirler mi
Ecemsbaby Roje sağlık ocağında ultrason varsa git canım için rahat etsin madem ama her zaman belirti olacak diye birşey yok canını sıkma derim 🙏 hayırlısı ile kucağına alırsın inşallah
hunilimom Roje kalp atışlarını 20 den sonra duyuyorsun canım belirtilir rbir olur bir olmaz içini ferah tut normal
Merve5467 Roje benimde birden kesildi belirtiler cok endişelenmiştim ama oyle olmasi normal yani korkma
Mrvgk Roje bende de olmuştu 9. Haftamda bir iki gün kendimi çok iyi hissetmiştim ama sonra tüm gücüyle geri geldi bütün belirtiler 😥
Selufkaa Canım sağlık ocağında 20.haftdan sonra kalp atışı duyuluyor ellerindeki cihaz iyi değil gitsen bile duyamazsın stres olursun. Belirtilerinin geçmesi normal içini ferah tut.
Ecemsbaby Roje benim de ilk zamanlar göğüs hassasiyetim vardı ama zamanla geçti bir sıkıntı da yok çok şükür kafanıza takmayın eminim iyidir bebeğiniz 😊
Betul34 Bende 11+2 yim hic belirtim yok mide bulantisi goguslerde siskinlik korkma panik yapma en guzeli boyle hamilelik gecirmek:)
Roje Betul34 benim alası wardi ama bı anda kesildi .. çok çok yoruldugum bı gundu sağ kasıkta sancı hissettim dinleneyim dedim belimde baya kötüydü ondan sonra gitti belirtiler
Emin_e Bende ilk bastan beri neredeyse hiç belirti olmadi çok sukur 20 haftaya geldik ve saglikli bir gebelik oluyor.. belirtiler illa ki ust duzeyde olacak degil içinizi ferah tutun, kanama olursa ciddi olabilir ama yoksa hic endise etmeyin
Mrvgk Roje bende kız hissediyordum ama 14. Haftamızda erkek dedi şok oldum görmesem inanmicaktım ama gördüm de pipisini☺️ Ama hala kız mı ki diye düşünüyorum ☺️☺️