Cigdem1987
Merhaba bayanlar, 30+1gunluk hamileyim. Ilk hamileligim sezeryan olmustu(6sene once) suanki doktorum normal dogum yapmamin mumkun oldugunu soyluyor. Acikcasi bende istiyorum ama birazcik tedirginimde.. Aranizda boyle bir durumu olan var mi? Siz ne dusunuyorsunuz? Yada sezeryan sonrasi normal doğum yapan tanidiklariniz var mi?