GizemCengiz Happy kids o kadar sorunlu ki post acacagina pisman oluyor insan burda da paylasmak istedim. Bebegim 8 aylik 4 gun once hasta oldu ilk iki gun asiri derecede hapsurma ve burun akintisi oldu keyfi yerindeydi atesi yoktu. Tam burun akintisi gecti diye dusunuyodum ama hala ses geliyor tikanik bu sefer akmiyor. Doktoruyla da iletisimdeyim ates ya da hirilti olursa getir bol bol emzir dedi. Serum fizyolojik ve aspirator disinda bir oneriniz var midir burun acmak icin?
Deletedmom124 GizemCengiz geçmiş olsun ben buhar kullanmıştım doktor tavsiyesi ile çok faydasını görmüştüm 2 güne hırıltısı da geçmişti baş ucuna soğan kesip koyuyordum içine karanfil batırıyordum
bsra18- GizemCengiz bildiğimiz vicks var ya ondan bi tatlı kaşığı al yarım litre kaynar suya koy küçük tüpte bebeğinin olduğu yerde kaynasın o vicks eridikçe bebeğinin genzini açacaktır merak etme 🌸 geçmiş olsun miniğe
GizemCengiz Arkadaslar herkese tesekkurler ama bir tek cold mix ise yaradi bebegimin burnu acildi. Tavsiye ederim...