AhmetGizemBlbl ben emsey hospital a gidiyorum. Bir tanıdığım önerdi hastene ve dr u.. Dr um Gülcan hanım 1 ay daha olmadı başlayalı: 2,5 aylık hamileliğim var iyi bir Dr a benziyor. Onun öncesinde Acıbadem e gidiyordum Doğum fiyatları çok yüksek olduğu için değiştirmek zorunda kaldım. sadece Acıbadem de ki ilgiyi pek göremedim yani sorun olmadıkça pek bişey anlatmıyorlar sanki herşey yolunda diyerek gönderiyor sormazsan pek bir açıklama yok gibi. Ama emsey hastanesi sakın temiz ve donanımlı bir hastane