lawyermom1 Herkese merhaba, Erkek bebeğimiz için bir Türlü isme karar veremiyoruz. Kız olsa aklımda bir sürü isim var ama erkek bebek için yok. Böyle giderse isimsiz kalacak 😁 fikir olması açısından siz bebeğiniz için ne isim düşündünüz
Ascvk lawyermom1 eşimin ısrarı üzerine Furkan Alp koycaz. Ama bana kalsa ben Sıraç , Kayra , Aras isimleri çok hoşuma gidiyordu
Kubraa23 Bende yağız Efe ismini çok beğeniyordum ama çok fazla herkeste var Utku ismi hoşuma gitti onu koyacağım değişmezse 😂
Zzynpp lawyermom1 Kutay düşünüyoruz aslında Allah’ın izniyle ama eşim çok kararsız hala beklemedeyiz 🤷♀️