GulbeyazUlubayram bazen bende de oluyor iki bebek taşıyorum henüz 20 haftalığız ama ben mümkünse sütyenimi çıkarıp uyuyorum canım Eger evdeysem ve eşim dışında biri yoksa yine aynı olarak duruyorum İnan faydasını cok gördüm özellikle gece yatarken deneyebilirsin Eger geçmezse bi kardiyolojiye görün Allah korusun farklı bisey olmasın