Ceren58 bende normalde migren var ilk aylar çok baş ağrısı çetim. hormonal birşey. MR da sıkıntı yok bu arada. röntgende var. ben hamile olduğumu bilmeden ilk ay 2 kez MR çektirdim. Hatta anne karnında bebğin MR çekilebiliyor gerekli olduğunda. doktoruna danışarak ağrı kesici alabilirsin