Zade tecrübesizlik canım ilk bebeği tedirgin olmuş yazık ya daha kalp atımını da duymamış anlayabiliyorum ben doğurana kadar 9 doğurdum hergün yüreğime iniyordu zamanla tecrübe sahibi olur ona da garip gelir neden doktorlara güvenilmiyor diye ama haklı bir yandan ben ilk gebeliğim de doktorlar bin bir şey çıkardı ilaçlar yazdılar bana ama akıllarına gelmedi betahcg ye bakmak ya oğluma birşey kosaydı diyorum şimdi ilaçları alıp kullansaydım