Roje belirti derken cinsiyeti için diyosan hiç bulantım olmadı bi kez bile. Bu yüzden erkek dedi herkes. Bide değişik teoriler var duymuşsundur belki kesenin şeklinden anlıyolar benimki de fasulye şeklindeydi yine erkek dediler :) ha bide her gören iyice güzelleşmişsin kesin erkek dedi. Aslında hep erkek olacağını hissettim ama dediğim gibi kız olsun istemiştim. Sonuç şu ki şimdi düşününce iyiki erkek diyorum :)