asyaa15 9 haftamdayım. Kramplarım karın agrılarım oluyor. Tam üstüne yatmasamda yan şeklde yatıyorum karnımın üstüne agrısını bastırayım die. Zararı olurmu ki
Zade asyaa15 Bu evrede istediğiniz şekilde yatabilirsiniz :) 4. Aydan sonra yüz üstü ve sırt üstü yatmamanız gerekiyor