Mrvylmz61 15 haftalığız 🙏🏻 4 kg aldım 2 kg gitti iştah kapandı mide bulantım da yok neden böyle acabaaa 😨
Anne6161amine rukiye-02 aynen çok iyi bişi çünkü çatlak derdi olmuyo. Yatarken kalkarken daha rahat oluyosun :)
rukiye-02 Anne6161amine benim karnım çatlamadı çok şükür bundan sonra çatlar mı bilmem geçen bi kadını gördüm çatlaklardan karnı kıpkırmızıydı😥
Mevr Asrinayaz Asrinayaz ben de 65 kiloyla hamile kaldım boyum 178 olduğundan çok gözükmüyordu ama hiç kusma vs olmadı hep iştahlıydım o yüzden sürekli yedim yedim ve sonuç bu 😬 inşallah verebilirim sonrasında 😊
srfnr Anne6161amine benimde karnim cok.kucuktu catlamaz dedim.ama tam son aya girince catlamaya basladi gittilcede cogaldi mutlaka krem.kullanin
Eslina Nl-oguz3561 32 haftalığız bizde 7 kilo aldım kızımda 28 kilo almıştım çok yayılmıştım😂😂bunda bukadar az kilo alınca kocaman bir göbek oldu bazen göbeğimi taşımak okadar zor geliyorki düşecek sanıyorum bide olğlum çok aşağıda
Dilber63 Nl-oguz3561 bn cok alıyom gebelıkte bunda bakalım kac kılo alcam 😫😫 ama bır senenın ıcındede kndılıgınden gıdıyo
Aygnrbasak Dilber63 ben de 45 le kaldım 52 olmusum ama hic belli değil aldigim sizde de öyle mi 24 haftalığım 😊
Dilber63 Aygnrbasak aynn Dar bısıy gıymesem kımse anlamıyo hamıle oldugumu bı hafıf basenden aldım o kadar
Esraammar Nl-oguz3561 akşamları geç saatte yemiyorum o kadar 😅 yoksa canımın her istedigini gün içerisinde yiyorumm
Mlsldy 16 haftalığım 1 kilo vermişim 😶 hayatımda hiç bu kadar sağlıklı beslenmemiştim onun etkisi olduğunu düşünüyorum süt yoğurt peynir yumurta et neredeyse her gün tüketiyorum ekmek yemiyorum(kahvaltıda az biraz ekmek) Bulantılarım çok sık oldu ama ilaçla normale dönüp az da olsa yiyebiliyordum. Bu hafta yeni yeni kesilmeye başladı bulantılarım🥳