MucizemiBekliyorum ben ilk nereida hanıma gidiyordum Memnundum ama daha sonra yengemin tavsiyesiyle diler hanıma geçtim, aşırı memnun kaldım çok ilgili sıcak kanlı bi doktordu ama hastaneden ayrılınca mağlesef gönül hanıma yönlendirdiler beni. Çok aşırı soğuk ve mesafeli bi kadın bi güler yüz yok yani. Beni çok germişti hatta onun yüzünden normal Doğumdan korkup vazgeçmiştim ama sonra Işık hanımdan randevu aldım ve iyi ki almışım mükemmel bir kadın. Aşırı iyi ve çok güzel moral veriyor sakinleştiriyor insanı anne şevkati var kadında. Şuan normal Doğumdan hiç korkmuyorum🙋🏻♀️ Ya nereida ya da ışık hanıma git derim canım ama gönül hanıma asla gitme 🤦🏻♀️