Kızlar merhaba. 23+2 günlük hamileyim. Geçen hafta sağ boşluğum ağrıdığı için acile gittim enfeksiyon var dediler. Ara ara ağrı girip çıkıyor. Daha önce taş düşürdüğüm için korkuyorum ama taş belirtileride yaşamıyorum o zaman idrarım kanlıydı ama şu anda normal. Taş olsa idrar tahlilinde çıkar mıydı? Enfeksiyon boşlukta ağrı yapar mı? Ve doktor ağrın oldukça parol iç dedi zararı olur mu? Yardım edin lütfen. Kafam allak bullak oldu internette her türlü şey yazıyor o yüzden yaşanmış tecrübeye ihtiyacım var 🤷🏻♀️