Sedos2020 önce bir endokrin doktoruna gidin tekrar baslamadan. Değerleriniz artmıştır yüksek ihtimalle. Doktorunuz verdiyse bir bildiği vardır elbet bırakmayın lütfen zararlı değil faydalı bir hormon ilacı zaten bu. Ben 12yildir kullanıyorum. Gebelikte çok önemli tiroit hormonu.