Gamze0144 Benim ikinci hamileligim.birincisinde hic olmadim diyebilirim dogumumun zir olma sebebi iliskinin az olmasi dedi dktrum.simdiki hamileligimdede hic kesmiyorum.agrilarim ilk hamileligimdeki gibi degil.dktrum doguma kadar devam etmemi soyledi😊🙈
anapanda12 Doğumdan iki gün önce olmuştu kısacık ama aylardır olmuyordu çünkü erken doğum riskimden yasaktı ve sonraki gün kontrolde 3cm açılma çıktı doktoruma durumdan bahsedince ilişki açılmanı tetiklemiş dedi yani son ayda veya haftalarda tavsiye ediliyor hem yol genişliyor hem açılma oluyor